بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

دومین شماره بیمه دیجیتال منتشر شد

دومین شماره دوهفته‌نامه بیمه دیجیتال در قالب ۱۶ صفحه منتشر شد. بیمه دیجیتال، ضمیمه رایگان هفته‌نامه اقتصاد نوآوری کارنگ و محصول تازه کارخانه نوآوری رسانه راهکار که در شماره اول خود در قالب ۸ صفحه به بررسی رویکردهای مختلف صنعت بیمه و اینشورتک کشور توجه داشت، از دومین شماره در قالب جدید ۱۶ صفحه به پوشش اخبار و رویدادهای صنعت بیمه کشور و جهان می پردازد.

بیمه دیجیتال در شماره دوم گفت‌وگویی اختصاصی با مهدی ایمانی‌مهر، قائم مقام مدیر عامل شرکت فناوران اطلاعات خبره داشته است. ایمانی‌مهر در این مصاحبه از لزوم تفکر دیجیتال در صنعت بیمه گفته است و از روندی که فناوران برای ارتقای سطح نوآوری در صنعت بیمه در پیش گرفته. قائم مقام مدیرعامل فناوران خبره با اشاره به اهمیت نوآوری و تحول دیجیتال در صنعت بیمه از رونمایی محصولات تازه شرکت فناوران به عنوان اصلی‌ترین سامانه جامع بیمه‌گری در کشور خبر داد.

گزارش اختصاصی از چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و گفتگو با فعالان حوزه نوآوری در صنعت بیمه از جمله حامد ولی‌پوری، مدیر عامل ازکی از دیگر مطالب این شماره از نشریه بیمه دیجیتال است.

بیمه دیجیتال در شماره اخیر خود با اشاره به بحران سیل در کشور در گفت‌وگو با استارتاپ سمیتیو به اهمیت پذیرش مقوله هواشناسی در صنعت بیمه و سایر صنایع پرداخته است. سمیتیو با استفاده از فناوری‌های تازه به داده‌کاوی در رابطه با الگوهای هواشناسی توجه دارد، موضوعی که می‌تواند در پیشگیری از بحران حوادث طبیعی و مدیریت آن بسیار کارساز باشد.

گزارش موردی بیمه‌گری در هنگ‌کنگ و حمایت رگولاتور از فعالان آن، امکان بیمه ان‌اف‌تی و بررسی دلایل عدم درخشش اینشورتک‌های ایران از دیگر موضوعاتی است که بیمه دیجیتال در شماره دوم به آن پرداخته است.

شماره دوم بیمه دیجیتال را می‌توانید به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.