رسانه بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

شماره ششم بیمه دیجیتال منتشر شد

شماره ششم نشریه بیمه دیجیتال، رسانه رسمی صنعت بیمه و اینشورتک، منتشر شد.

گفت‌وگوی اختصاصی بیمه دیجیتال در شماره ششم به علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه زندگی باران تعلق دارد. بیمه زندگی باران که امروز به همراه بیمه زندگی خاورمیانه یکی از شرکت‌هایی است که صرفا به صورت تخصصی در زمینه بیمه‌های زندگی فعالیت دارد، توانست در مدت کوتاه حضور خود در صنعت بیمه کشور روند موثری در رویکرد جامعه به انواع بیمه‌های زندگی به وجود آورد. به این بهانه بیمه دیجیتال در شماره اخیر خود پای صحبت‌های علیرضا هادی نشسته و از رویه متفاوت بیمه‌گری این شرکت بیمه و دورنمای بیمه‌های زندگی در کشور پرسیده است.

تاثیر محدودیت‌های اخیر اینترنتی بر کسب و کارهای مجازی بیمه‌ای از دیگر گزارشهایی است که در شماره ششم بیمه دیجیتال به آن پرداخته شده است. آنچه آمارهای به دست‌آمده می‌گویند طی سه هفته اخیر حدود 20 تا 30 درصد فروش آنلاین بیمه در کشور کاهش داشته است که مهم‌ترین دلیل آن را مسدود شدن ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و محدودیت شبکه‌های اجتماعی باید دانست.

بیمه دیجیتال همچنین در این شماره مانند گذشته به سراغ یکی از گزارش‌های مهم پژوهشکده بیمه ایران با عنوان «بررسی راهکارهای کاهش تاثیر تورم بر بیمه‌های زندگی» رفته است.  این گزارش پژوهشی، ضمن پرداختن به وضعیت ایران و جهان در تورم و بیمه‌های زندگی و تبیین ارتباط متقابل بین بیمه‌های زندگی و تورم، به ارائه راهکارهایی برای کاهش تاثیر تورم در بیمه‌های زندگی می‌پردازد.

ضرورت به کارگیری بیمه سیاسی در کشورهایی با اقتصاد شکننده، ارائه راهکارهایی برای شرکت‌های بیمه برای تعامل با نسل تازه مشتریان خود با عنوان نسل زی و نوشتاری از مهرداد پیروزرام، مدیر ایرانی شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر Insurtech.vc در رابطه با اهمیت به کارگیری هوش مصنوعی در صنعت بیمه از  دیگر مطالب خواندنی این شماره از دوهفته‌نامه بیمه دیجیتال، ضمیمه رایگان هفته‌نامه کارنگ است.

شماره ششم بیمه دیجیتال را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.