رسانه بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

شماره چهارم بیمه دیجیتال منتشر شد

چهارمین شماره بیمه دیجیتال، رسانه رسمی صنعت بیمه و اینشورتک، منتشر شد. دوهفته‌نامه بیمه دیجیتال در شماره چهارم خود با توجه به موضوعات مطرح‌شده در میان دو طیف شبکه فروش بیمه و فعالان حوزه نوآوری پای صحبت مدیران عامل شماری از استارتاپ‌های فروش و مقایسه آنلاین بیمه نشسته و ابعاد مختلف همراهی و هم‌افزایی در اکوسیستم صنعت بیمه را به چالش کشیده است.

 در میزگردی که با حضور بهاره شریفیون، مدیرعامل بیمه دات‌کام، حامد ولی‌پوری، مدیرعامل ازکی و محمدرضا فرحی، مدیرعامل بیمه‌بازار برگزار شد، فعالان حوزه نوآوری در بیمه در رابطه با لزوم همکاری با شبکه فروش به منظور هم‌افزایی بیشتر در اکوسیستم بیمه نکاتی را مطرح کردند.

بیمه دیجیتال در این شماره در گزارشی به نقد عملکرد دولت سیزدهم در یک سال گذشته پرداخته و سیاست های وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی را در قبال صنعت بیمه کشور در عمر یک‌ساله دولت بررسی کرده است. این گزارش با عنوان « بیمه در انتظار تغییر بزرگ» روایتی از سیاست‌های احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد از زمان آغاز وزارت  تا امروز در رابطه با صنعت بیمه است و یادآوری تمامی سیاست‌هایی که رئیس‌کل بیمه مرکزی در دوره شش‌ماهه ریاستش در نهاد ناظر در برابر چالش‌های روز صنعت بیمه در پیش گرفته است.

گفت‌و‌گو با کیمیا باقری، کارشناس کسب‌و‌کارهای نوین بیمه تجارت‌نو درباره «بنو» محصول خاص این شرکت بیمه به بهانه حضور در رقابت‌های دیجیتال اینشورر ۲۰۲۲ از دیگر موضوعاتی است که در شماره چهارم بیمه دیجیتال به آن پرداخته شده است.

در شماره چهارم بیمه دیجیتال همچنین مطالبی از کارکرد همزادهای دیجیتالی در صنعت بیمه کشور و تأثیر داروینیسم دیجیتال بر روند بیمه‌گری نوین منتشر شده است.

بیمه دیجیتال هر دوهفته در قالب ۱۶ صفحه به صورت ضمیمه رایگان نشریه کارنگ منتشر می‌شود.

شماره چهارم بیمه دیجیتال را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.