بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

شماره سوم بیمه دیجیتال منتشر شد

شماره سوم بیمه دیجیتال منتشر شد. دوهفته‌نامه بیمه دیجیتال در سومین شماره خود به مسئله سوئیچ آمیتیس پرداخته و روند تولد تا توقف آن را بررسی کرده است. اظهارنظرهای مختلف اهالی صنعت بیمه درباره سامانه سوئیچ و اظهارات اعضای کارگروه اقتصاد دیجیتال که امروز تصمیم‌گیری در رابطه با ادامه فعالیت آن را به عهده دارند از مطالب این شماره از بیمه دیحیتال با موضوع سامانه آمیتیس است.

این دوهفته‌نامه که با تمرکز بر روند تحول دیجیتال در صنعت بیمه به پوشش اخبار و رویدادهای آن توجه دارد، در شماره سوم گفت‌و‌گوی مفصلی با حمیدرضا پروازی، رئیس توسعه کسب و کار دیجیتال سندیکای بیمه گران ایران انجام داده است و از زیر و بم روند نوآوری و تحول دیجیتال در شرایط فعلی صنعت بیمه کشور پرسیده است. پروازی در این گفت و گو از اهداف تشکیل کمیته توسعه کسب و کار دیجیتال سندیکا صحبت می‌کند و از اهمیت تعامل در شرایط امروز صنعت بیمه و چالش های آن می‌گوید.  

بیمه دیجیتال در شماره سوم واکنشی هم به بحث جنجالی موضع‌گیری‌های نمایندگان فروش و بیانیه‌های آنها در هفته گذشته دارد. گزارش «بازی تاج و تخت» در این شماره با نگاه به نقاط تعارض شبکه فروش بیمه با استارتاپ‌های بیمه‌ای به بیان چالش‌ها و موضوعات مورد بحث و واکاوی روند تعامل این دو طیف متفاوت صنعت بیمه می‌پردازد.

گفت و گو با امیرمهدی ابراهیمیان، مدیر توسعه کسب و کار بیمه دیجی پی نیز به بهانه ورود رسمی دیجی‌کالا به صنعت بیمه از دیگر مطالب خواندنی این شماره بیمه دیجیتال است.

گزارش موردی از نئوبیمه ویفاکس آلمان و همچنین اعلام برندگان آخرین دوره مسابقات افما-اکسنچر ۲۰۲۲ از میان شرکت‌های بیمه مطرح دنیا را نیز می‌توانید در شماره اخیر بیمه دیحیتال دنبال کنید.

بیمه دیجیتال هر دوهفته در قالب ۱۶ صفحه به صورت ضمیمه رایگان نشریه کارنگ منتشر می‌شود.

شماره سوم بیمه دیجیتال را می توانید از اینجا دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.