بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

بیمه تجارت‌نو و معلم، اولین نمایندگان ایران در رقابت جهانی بیمه‌گران

دو شرکت بیمه ایرانی در فهرست برترین‌های دیجیتال اینشورر جای گرفتند. در دور اخیر رقابت‌های جهانی دیجیتال اینشورر در میان شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی بیمه در جهان مانند آلیانز و آکسا، دو نام ایرانی نیز به چشم می‌خورد. شرکت بیمه تجارت‌نو و شرکت بیمه معلم.

موسسه دیجیتال اینشورر TDI(The Digital Insurer) یکی از معتبرترین مؤسسات حوزه تحول دیجیتال و اینشورتک در دنیاست و دارای بزرگترین پایگاه داده‌ای در جهان به شمار می‌رود. این مؤسسه دارای گواهی‌نامه‌ها و دوره‌های تخصصی ویژه در حوزه اینشورتک و تحول دیجیتال بوده و در بیش از 30 کشور دنیا مشاوره‌های سازمانی به شرکت‌های بیمه و مؤسسات و استارتاپ‌های اینشورتکی ارائه می‌دهد. این مؤسسه در دو سطح استارتاپ‌های اینشورتک و پروژه های تحول دیجیتال، مدت 7 دوره است که رقابت‌های بین‌المللی برای نوآوری های بیمه برگزار می‌کند که در این دوره برای نخستین بار نمایندگانی از ایران حضور دارند.

راه‌یافتگان به مرحله نهایی در تاریخ 15 سپتامبر برابر با 24 شهریور ماه در حضور داوران ارائه خود را انجام خواهند داد. در این دوره از رقابت‌های جهانی بیمه تجارت‌نو با موبایل اپلیکیشن بنو در حوزه ارائه سرویس‌های دیجیتال حضور دارد.

رقابت‌های جهانی بیمه دیجیتال 2022 نوآورانه‌ترین فناوری‌های اینشورتک را در آسیا و اقیانوسیه، اروپا، ، آفریقا و قاره آمریکا به نمایش می‌گذارد و بستری برای کارآفرینان اینشورتک و شرکت‌های بیمه فراهم می‌کند تا با ارائه ایده های نوآورانه خود و چگونگی پیاده سازی آن، به تسریع روند تحول دیجیتال صنعت بیمه کمک کنند تا به وسیله راهکاری به مشکلات صنعت رسیدگی و یا با استفاده از فرصت‌های جدید در بازار ارزش‌آ‏فرینی کنند.

به عقیده فعالان صنعت بیمه حضور بیمه تجارت‌نو و بیمه معلم در میان مجموعه‌های نام‌آشنای بیمه‌گری دیجیتال در این سطح جهانی قدمی نو و سرآغاز تحولاتی جدید است و باید آن را مقدمه‌ای بر حضور سایر شرکت‌های بیمه و استارتاپ‌ها در ارائه محصولات نوآورانه به بازارهای جهانی تلقی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.