بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

چگونه می‌توان استراتژی موفقی در کار پیاده کرد؟ / معرفی کتاب بازی برای برد

«ای‌جی لافلی»، یکی از سرشناس‌ترین کارآفرینان جهان است که کتاب «بازی برای برد» را نوشته ‌است. او در این کتاب، به مخاطب خود استراتژی پیروزی در کسب‌وکار را آموزش می‌دهد. این کتاب امروز یکی از معتبرترین کتاب‌ها در حوزه مدیریت کسب‌وکار است و طبق نظرسنجی‌های وال‌استریت ژورنال و همچنین واشنگتن‌پست، جزء کتاب‌های معتبر در حوزه استراتژی برای مدیریت کسب‌وکار به‌شمار می‌رود. نویسنده این کتاب «ای‌جی لافلی»، کارآ‏فرین، صنعت‌گر و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است که زمانی به‌عنوان مدیرعامل توانست ارزش بازار شرکت خود را چهار برابر کند، اما استراتژی او برای این کار چه بود؟ لافلی در این کتاب تلاش کرده ترفندها و استراتژی‌های خودش را به مخاطبش آموزش دهد.

رهبرانی که برای مدیریت سازمان و شرکت خود به راهنمایی نیاز دارند، می‌توانند از کتاب لافلی به‌عنوان یک مشاور خبره و کاربلد، بهره بگیرند و برای بردن، کار کنند. لافلی در این کتاب می‌گوید باید پنج پرسش زیر را از خودتان بپرسید:

1. می‌خواهید در چه چیزی برنده باشید؟

2. کجا و در کدام میدان می‌خواهید بازی کنید؟

3. چگونه می‌توانید برنده شوید؟

4. برای برنده‌شدن باید چه قابلیت‌هایی داشته باشید؟

5. چه سیستم مدیریتی‌ای برای پشتیبانی از تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما وجود دارد؟

با خواندن این کتاب می‌توانید پاسخ‌هایی برای این پنج پرسش بیابید. لافلی پاسخ‌های خودش را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به کمک آن، به استراتژی مناسب برای خودتان دست پیدا کنید. در این کتاب قصه‌هایی از بازیگران چند برند سرشناس و معتبر جهان هم وجود دارد که می‌تواند به مخاطب کمک کند مطابق با آنها مسیر خودش را پیدا کند. در این کتاب، با روشی که مدیران در دیگر برندهای موفق در پیش گرفته‌اند، بیشتر آشنا خواهید شد و به کمک آن می‌توانید استراتژی موفقیت‌آمیزی برای خودتان طراحی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.