بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

شماره هفتم بیمه دیجیتال منتشر شد

شماره جدید نشریه «بیمه دیجیتال» در قالب و ساختاری متفاوت از گذشته منتشر شد.

این نشریه که از جدیدترین محصولات کارخانه نوآوری رسانه راهکار به شمار می‌رود و پیش از این به صورت دوهفته‌نامه به پوشش اخبار و رویدادهای صنعت بیمه و اینشورتک ایران توجه داشت، از بهمن ماه 1401 در شماره جدید به صورت ماهنامه و در قالب 68 صفحه در دسترس فعالان اکوسیستم بیمه خواهد بود.

ماهنامه بیمه دیجیتال در هر یک از بخش‌های «بیمه از نگاه داده»، «راهبرد»، «نمای نزدیک»، «اینشورتک» و «جهان» به بررسی مهم‌ترین روندها و چالش‌های روز صنعت بیمه کشور و جهان می‌پردازد.


بررسی چالش‌های داده‌ورزی در بیمه


داستان جلد شماره جدید بیمه دیجیتال به گفت‌وگو با سعید دولتی، قائم‌مقام مدیرعامل آیتول اختصاص دارد. گفت‌و‌گویی صریح با یکی از مدیران ارشد شرکت آیتول به بهانه همه حواشی و چالش هایی که این روزها استارتاپ های فعال در حوزه بیمه گری دیجیتال با آن رو به رو هستند. موضوع چالش‌های استفاده از داده در صنعت بیمه کشور از نگاه رگولاتوری و تقابل و مقاومت‌هایی که در برابر ورود فناوری‌های تازه به این صنعت همواره وجود داشته از مواردی است که در گفت‌و‌گو با سعید دولتی به آن اشاره شده است.

در نمای نزدیک نیز بیمه دیجیتال میزبان یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون است و بهاره شریفیون، مدیرعامل بیمه‌ دات‌کام. یونس مظلومی در این گفت‌و‌گو از اهمیت اعتبارسنجی شرکت‌های بیمه گفته و بهاره شریفیون از زندگی حرفه‌ای‌اش و مسیر دشواری که تا رسیدن به جایگاه امروز طی کرده است.


در اهمیت سلف‌سرویس‌ها


ما امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که رضایت‌مندی مشتری حرف اول و آخر را می‌زند، ولی با پیشرفت در فناوری اطلاعات و ارتباطات، جنبه‌های تعاملی بین شرکت‌ها و مشتریان دیگر مانند گذشته نیست. اگر دیرزمانی ارتباطی مستقیم بین خریدار و تأمین‌کننده خدمات وجود داشت، حالا این کانال ارتباطی به نحوی است که مشتری صرفاً خودش با استفاده از امکانات خاص تأمین‌کننده‌ها خدمات مورد نیازش را تأمین می‌کند. این همان رویکردی است که امروز به اسم سلف‌سرویس می‌شناسیم؛ همان ارزش از نگاه امروزی. در این راستا بیمه دیجیتال در پرونده این ماه به موضوع سلف‌سرویس‌ها پرداخته و با علیرضا ارومند، مدیر محصول راهکارهای بیمه‌گری مدرن داتین و آرش رهنما، مدیر مارکتینگ ازکی به گفت‌وگو نشسته است.

همچنین این ماهنامه در شماره جدید خود گزارش‌هایی نیز از اینشورتک‌های برتر آسیا در 2022 میلادی و تاثیر جنگ روسیه و اکراین بر روند بیمه‌گری دنیا دارد. نحوه واکنش صنعت بیمه دنیا به جنگی که همه مرزهای بیمه‌گری بین‌المللی را می‌توانست تحت تاثیر داشته باشد موضوعی است که در گزارش مفصل «پوتین روی گلوی بیمه» کار شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت تمایل برای دریافت نسخه چاپی این ماهنامه اطلاعات خود را در این لینک وارد کنند تا بعد از بررسی‌های اولیه این نشریه به مدت سه ماه برای آنها ارسال شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.