بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

ازکی سلر چیست و چه راهکاری برای درآمدزایی بیشتر دارد؟ / ازکی سلر؛ زمین بازی جدید نمایندگان بیمه و بازاریابان

استارتاپ‌های بیمه در سال‌های اخیر از پتانسیل‌های نمایندگان و بازاریابان بیمه که نقش اصلی در این زنجیره را دارند، به خوبی استفاده نکرده بودند. در این راستا سایت ازکی با شناخت این نیاز، سرویسی به نام ازکی سلر را ایجاد کرده که تمرکز اصلی آن بر نمایندگان و بازاریابان بیمه و همکاری هر چه بیشتر و بهتر با آن‌هاست.


چرا ازکی سلر به وجود آمد؟


یکی از دلایل اصلی به وجود آمدن این سرویس توسط سایت ازکی آن است که نمایندگان و بازاریابان بیمه، امکان استفاده از خدمات تمامی شرکت‌های بیمه ندارند و این موضوع دست بازاریاب‌ها و نمایندگان بیمه را برای حفظ و گسترش مشتریان خود بسته است. در واقع، صنعت بیمه، نماینده‌ها و بازاریاب‌هایی دارد که در حالت سنتی، فقط می‌توانند خدمات یک شرکت بیمه به مشتریانشان خود ارائه بدهند که در این شرایط، نمایندگان بیمه مجبور می‌شوند برخی مشتریان خود را به دفاتر و شرکت‌های دیگر بیمه معرفی کنند.

پس از بررسی‌های ازکی دات کام، مشخص شد که برای از بین‌بردن این خلأ، راه‌اندازی سرویس همکاری آنلاین برای فروش بسیار کمک‌کننده است یعنی شرایطی برای نمایندگی‌ها و بازاریابان بیمه فراهم شود که بتوانند به‌ صورت آنلاین، انواع بیمه‌ها را از تمام شرکت‌های بیمه برای مشتریان خود خریداری کنند و همچنین اطمینان داشته باشند که ارتباط با مشتریان‌شان، فقط  توسط خودشان برقرار است و می‌توانند آن‌ها را به خریداران ثابت و وفادار خود تبدیل کنند. به این ترتیب سرویس «ازکی ‌سلر» راه‌اندازی شد.


مزیت‌های ازکی سلر برای  نمایندگان بیمه و بازاریابان


  • امکان خرید از همه شرکت‌های بیمه

مهم‌ترین مزیت ازکی سلر این است که فرقی نمی‌کند شما نماینده کدام شرکت بیمه هستید، هر نماینده‌ای می‌تواند از همه شرکت‌های بیمه‌ برای مشتری خود بیمه خریداری کند. در واقع، در ازکی سلر، هیچ محدودیتی برای فروش بیمه مورد نیاز مشتری وجود ندارد که این قابلیت، در نهایت موجب افزایش مشتریان نمایندگان و بازاریابان بیمه خواهد شد.

  • عدم نیاز به قطع همکاری با شرکت بیمه

برای استفاده از سرویس ازکی سلر لازم نیست نمایندگان و بازاریابان بیمه ارتباط خود با شرکتی که نمایندگی آن را دارند، قطع کنند. نمایندگان و بازاریابان بیمه می‌توانند علاوه بر فروش انواع بیمه از شرکت اصلی که نمایندگی آن را گرفته‌اند، همزمان به فروش سایر بیمه‌ها هم بپردازند.

  • تعهد ازکی سلر به عدم ارتباط با مشتریان نماینده‌ها

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ازکی سلر این است که نمایندگان و بازاریابان بیمه می‌‌توانند با خیال راحت، اطلاعات مشتریان را در پنل ثبت کنند، چراکه ازکی سلر، به فروشندگان تعهد کامل می‌دهد که ارتباطی (بدون درخواست و یا تأیید فروشندگان) با مشتریان برقرار نمی‌کند.

  • واریز سریع کارمزد و محاسبه پلکانی

کارمزد فروش بیمه‌ها در ازکی سلر، به‌صورت هفتگی واریز می‌شود و لازم نیست که فروشندگان بیمه تا آخر ماه منتظر بمانند. همچنین اگر بیمه‌هایی که از طریق ازکی سلر به مشتریان فروخته می‌شود، در سال‌های بعد نیز از همین طریق  تمدید شود، کارمزد آن به حساب همان نماینده یا بازاریاب واریز خواهد شد. نحوه محاسبه کارمزد نیز به صورت پلکانی  و با توجه به میزان فروش نمایندگان تعیین می‌شود. به بیان ساده‌تر، هر چه فروش نماینده و بازاریاب بیمه بیشتر باشد، درصد کارمزد نیز بیشتر خواهد شد.

  • عدم محدودیت در مکان و زمان

در  پنل ازکی سلر، علاوه بر فروش انواع بیمه از تمام شرکت‌های بیمه‌ای، محدودیت زمانی و مکانی هم برای فروشندگان وجود ندارد. در هر زمان و هر جایی می‌توانند فروش خود را ثبت کنند.

  • عضویت و ثبت نام رایگان

ازکی سلر، با تعریف یک پنل فروش به نمایندگان بیمه امکان می‌دهد که با ثبت‌نام و عضویت رایگان در پلتفرم ازکی سلر، به‌ صورت آنلاین فعالیت کرده و نیازهای مشتریان خود را برطرف کنند.


نحوه استفاده از ازکی سلر


برای استفاده از ازکی سلر کافی است فقط باید اطلاعات مشتری را در پنل ثبت کنند و وقت خود را برای مشتری بعدی بگذارند. تمامی فرایند صدور بیمه‌نامه و ارسال آن برای مشتری را ازکی انجام می‌دهد. همچنین ازکی سلر خدمات ویژه‌ای هم به فروشندگان ارائه می‌دهد که می‌تواند به آن‌ها برای جذب مشتری جدید کمک کند. بازاریابان و نمایندگان بیمه می‌توانند با عضویت در ازکی سلر، از امکاناتی مانند بازدید بیمه بدنه خودرو (توسط خودشان) و سرویس پرداخت خسارت آنلاین برای مشتری استفاده کنند. همچنین، تیم پشتیبانی ازکی سلر، هیچ ساعتی در شبانه‌روز فروشندگان را تنها نمی‌گذارد. ازکی سلر به‌ صورت ۲۴ساعته، آمادگی پشتیبانی و پاسخ‌دهی را دارد.

در کنار تمام این‌ مزیت‌ها، ازکی سلر، محتوای آموزشی رایگانی در اختیار فروشندگان می‌گذارد تا از طریق آن بتوانند روزبه‌روز، فروش خود را افزایش دهند.

1 نظر
  1. ایمان می‌گوید

    سلام.واقعا بدترین کار ممکن بیمه مرکزی همین دادن مجوز به استار اپها بود که فقط فقط به فکر جذب پرتفوی نماینده های بیمه هستند و زحمات چندین ساله شوند رو با هزار رانت وپارتی بازی به نفع خودشون عوض کردن .چطور‌ممکنه اطلاعات بیمه گذاری که هنوز یکبارهم بیمه شو صادرنکردین دراختیاردارین ؟با چه پشتوانه مالی بیشتر ازخود شرکتهای بیمه تبلیغ میکنید ؟تخفیف میدین؟قسطی بیمه میزنید بدون چک وضامن .چرا این امکانات واسه نماینده ها که در راس کار بودن فراهم نشد؟پس همه اینا برمیگرده به تفکر کثیف حذف نماینده های بیمه .واین فقط توی کشوری مثل ایران ممکنه وبس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.