بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

معرفی هفت سرویس جدید آیتول / از استعلام تا خرید قسطی بیمه

آیتول به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات یکپارچه خودرویی، امکان استعلام گواهینامه رانندگی، نمره منفی گواهینامه، کارت و سند خودرو و استعلام پلاک‌های فعال و خرید بیمه اقساطی را از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود، فراهم کرده است. علاوه بر این آیتول شاپ از دیگر سرویس‌های جدید آیتول محسوب می‌شود که عملا آن را می‌توان فروشگاه خودروی آیتول نامید.همچنین امکان اشتراک سالیانه برای انجام خدمات پرداختی آیتول از دیگر مزایانی جدیدی است که این سوپر اپلیکیشن خودرویی به محصولات خود افزوده است.

 این سرویس‌ها که از شهریور ماه امسال راه‌اندازی شده و از جمله جدیدترین خدمات این پلتفرم است که در راستای تحقق وعده این برند مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، در لیست خدمات آیتول قرارگرفته‌اند.


استعلام نمره منفی گواهینامه


این روزها اطلاع از نمره منفی گواهی‌نامه تبدیل به یک موضوع مهم شده است. توجه و اطلاع از نمره منفی گواهینامه بسیار حائز اهمیت بوده، زیرا پرداخت جریمه نقدی منجر به حذف امتیاز منفی نشده و دریافت ۳۰ نمره منفی، طی بازه زمانی۶ ماهه، به توقیف ۳ ماهه گواهینامه می­‌انجامد؛ همچنین میزان تخلفات رانندگی در محاسبه حق بیمه‌های اتومبیل، هنگام خرید بیمه بدنه لحاظ می­‌شود.

سرویس استعلام نمره منفی گواهینامه در آیتول به روز است و در زمان کوتاهی، آخرین نمره منفی گواهینامه را به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می‌­دهد.

کاربرانی که قصد استعلام نمره منفی گواهینامه را دارند، می­‌توانند با استفاده از سرویس استعلام نمره منفی گواهینامه که همزمان روی وب‌سایت و اپلیکیشن آیتول ارائه شده است، از میزان نمره منفی خود مطلع شوند.

آنلاین و لحظه‌­ای بودن استعلام نمره منفی گواهینامه، علاوه بر کارمزد اندک، مهمترین مزیت استفاده از این سرویس در سامانه آیتول بوده و این خدمت جدید، مشکلات آفلاین بودن پایگاه داده سایت پلیس راهور را نداشته و از دقت خوبی برخوردار است.

از آنجایی که نمره منفی گواهینامه درصورت عدم تکرار تخلف طی ۶ ماه، به صورت خودکار توسط راهور حذف می‌­شود، آیتول توانسته اطلاعات کاربران را همزمان با راهور بروزرسانی کند.


استعلام و پیگیری گواهینامه رانندگی


سرویس استعلام و پیگیری گواهینامه رانندگی، روش سریعی برای پیگیری گواهینامه به‌همراه مشاهده آخرین وضعیت و تاریخ صدور آن بوده و کاربر تنها با وارد کردن کدملی و شماره موبایل خود می‌­تواند وضعیت صدور گواهینامه را استعلام بگیرد.

امکان دسترسی آسان، مشاهده جزئیات (وضعیت گواهینامه)، امکان ذخیره نتایج استعلام و پشتیبانی ۲۴ ساعته از مزایای استفاده از این خدمت جدید آیتول بوده و کاربر با وارد کردن کدملی و شماره تلفن همراه خود می­‌تواند از شماره گواهینامه و بارکد پستی، جزئیات کامل صدور و ارسال، مدت اعتبار و… بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌های پلیس ناجی مطلع شود.


استعلام و پیگیری کارت و سند خودرو


سرویس استعلام و پیگیری کارت و سند خودرو، یکی دیگر از خدمات جدید آیتول است.کاربر برای استفاده از این سرویس می­‌تواند با وارد کردن شماره تلفن همراه، کد ملی و شماره پلاک خودرو خود، از آخرین اطلاعات کارت خودرو نظیر شماره پلاک، شماره VIN خودرو، رنگ و مشخصات فنی، نوع و مدل خودرو و مشخصات مالک مثل کدملی، نام پدر و کدپستی مطلع شود.

مشاهده جزئیات (وضعیت کارت و سند)، امکان ذخیره نتایج استعلام و پشتیبانی ۲۴ ساعته از مزایای استفاده ازاین سرویس است.


استعلام پلاک‌های فعال


سرویس استعلام پلاک­‌های فعال، پس از احراز هویت، فهرست پلاک­‌های کاربر را بر اساس کد ملی نمایش می­‌دهد. این اطلاعات شامل پلاک­‌های فک شده و پلاک‌­های فعال بوده و محل و زمان فک پلاک را اعلام می­‌کند و تفاوت آن با سرویس پلیس راهور، در آنلاین بودن است.

گفتنی است درصورتی‌که حین استفاده از سامانه، مشخصات احراز هویت با اطلاعات گواهینامه انطباق نداشته باشد، کارمزد پرداختی توسط آیتول حفظ شده و به اعتبار کیف پول کاربر باز می­‌گردد تا فرد بتواند مجدداً و با وارد کردن اطلاعات صحیح از نتیجه استعلامات خود مطلع شود.

استعلام این سرویس­ها، همانند دریافت استعلام در مراکز پلیس+۱۰ شامل هزینه بوده، ولی آیتول این خدمات را با کارمزدی کمتر (با مبلغ  ۵۲۰۰ تومان) که تعرفه آن توسط پلیس راهور تعیین‌شده به کاربران خود ارائه می‌­دهد.


خرید قسطی بیمه


با بالا رفتن قیمت خودرو و هزینه‌های آن قیمت انواع بیمه نیز همزمان افزایش پیدا کرده و خرید قسطی بیمه می‌تواند کمک جدی در مسیر راحت‌تر شدن بیمه کردن خودرو شود. خرید قسطی بیمه، از جدیدترین سرویس‌­های بیمه‌­ای سامانه آیتول است که شرایط خرید اقساطی را برای خرید بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو مهیا می­‌کند.


آیتول شاپ


آیتول شاپ، سرویس فروشگاهی سامانه آیتول بوده که با خدماتی چون فروش باتری خودرو، روغن موتور، روغن هیدرولیک، مکمل و اکتان، صافی بنزین، فیلتر بنزین، فیلتر روغن، تعویض روغن درمحل و … علاوه بر فروش محصولات به ارائه پکیج‌­های اقتصادی برای کاربران می­‌پردازد. سرویس خرید باتری خودرو یکی از جدیدترین خدمات خودرویی آیتول است که علاوه بر نصب رایگان و تحویل سریع باتری خودرو با مقایسه قیمت‌ها به صورت آنلاین، کاربر را در انتخاب باتری مناسب خودروی خود راهنمایی می­‌کند.


اشتراک سالیانه آیتول


اشتراک سالیانه آیتول، یکی از سرویس­‌های جامع آیتول برای مدیریت کاربردی و یکپارچه پرداخت‌ها و خدمات خودرویی بوده که همانند یک تقویم عمل کرده و سررسید پرداخت خلافی، عوارض شهرداری، بدهی‌های خودرو و … را به کاربر اعلام می‌­کند.

علاوه بر این آیتول به عنوان سامانه یکپارچه و جامع بستر آنلاین مدیریت پرداخت و خدمات خودرویی فعالیت می‌کند و اپلیکیشن آیتول از طریق سرویس‌های صنوبر، کارپرداز و آیتول بیزینس، خدمات جامع و نوآورانه‌ای را در راستای حل چالش‌های شهری کاربران سرویس‌های خود را ارائه می‌دهد.

منبع آیتول
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.