بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

معرفی کتاب ریسک و پاداش / نگاهی متفاوت به بیمه اموال و مسئولیت

اهالی صنعت بیمه اغلب با نام «استفان کاتلین» آشنا هستند، مدیرعامل و عضو هیئت‌رئیسه شرکت بیمه کانوکس. او کتابی نوشته به اسم «ریسک و پاداش» و در آن تلاش کرده نگاهی متفاوت به بیمه اموال و مسئولیت داشته باشد. کاتلین در این کتاب از تجربه 40 ساله خود در صنعت بیمه گفته است. او در این کتاب به بیمه‌گران آموزش می‌دهد که چطور بهترین روند صدور بیمه‌نامه را دنبال کنند.

کسانی که به‌دنبال آشنایی با مبانی صنعت بیمه و فعالیت در این عرصه هستند، می‌توانند با مقولاتی مانند مدیریت پرداخت خسارت، بیمه‌نامه، بیمه اتکایی و نظایر آن در این کتاب آشنا شوند. نویسنده همچنین تلاش کرده از چالش‌های امروزی صنعت بیمه هم بنویسد.

برای مثال او نشان می‌دهد که جرائم سایبری چطور می‌توانند برای بیمه‌گران چالش‌هایی را ایجاد کنند. نویسنده برای برخی از این چالش‌ها، راهکارهایی را هم ارائه داده ‌است.

برخی نکات کلیدی برای مدیریت هم در این کتاب مطرح شده‌ است. برای مثال  مدیریت نیروهای انسانی، برندسازی و رهبری گروه جزء مواردی هستند که نویسنده تلاش کرده لابه‌لای سطور این کتاب به آنها بپردازد.

کاتلین یکی از چهره‌های ماندگار و اثرگذار صنعت بیمه در جهان به‌شمار می‌آید. به همین خاطر است که نظرات و دیدگاه‌های او برای اهالی صنعت بیمه می‌تواند جذابیت داشته باشد. این کتاب می‌توانند به بیمه‌گران فعال کمک کند با رویکردهای این شخصیت آشنا و از آن منتفع شوند.

کاتلین این کتاب 308 صفحه‌ای را در سال 2017 و به کمک «جیمز بروک» نوشته ‌است. او در این کتاب، سعی کرده به زبانی ساده، تجربه 40ساله خود را با مخاطبانش در میان بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.