بیمه دیجیتال
رسانه بیمه و اینشورتک ایران

بیمه معلم ضرر از دست دادن پرتفوی فرهنگیان را جبران کرد / قرارداد بیمه‌ زندگی با ناوگان حمل و نقل دریایی کشور

بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه‌گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور از سوی بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، در تداوم تعاملات سازنده بین شرکت بیمه معلم و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، انعقاد قرارداد بیمه عمر و سرمایه گذاری ناوگان کشتیرانی در دستور کار قرار گرفت.

بر این اساس 7000 نفر از پرسنل خشکی و دریایی ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه معلم درآمدند.

انعقاد این قرارداد در حالی انجام می‌گیرد که بیمه معلم چندی پیش پرتفوی حق بیمه ۱۶ میلیون نفری فرهنگیان کشور را از دست داد و آن را به دست بیمه دانان سپرد. با این اوصاف به نظر می‌رسد انعقاد چنین قراردادی حرکتی مثبت از سوی مدیران ارشد آن برای جبران خساراتی باشد که با بیرون آمدن شمار فراوان بیمه‌گزاران فرهنگی به این شرکت وارد شده باشد.

لازم به ذکر است که میانگین سود بیمه معلم در حوزه بیمه عمر در 11 سال گذشته 24 درصد بوده است.

تمرکز بیمه معلم در قرارداد با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بر پوشش بیمه مستمری و بازنشستگی است و این قرارداد به صورت 20ساله صادر می‌شود.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از سهامداران بزرگ شرکت بیمه معلم است و این شرکت طی سال‌های متمادی خدمات مختلفی مانند بیمه کشتی، بیمه زندگی و غیرزندگی پرسنل کشتیرانی و… را به این مجموعه ارائه کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.