اولین شماره نشریه بیمه دیجیتال منتشر شد. کارخانه نوآوری رسانه راهکار که در زمینه فناوری مالی و اقتصاد نوآوری نشریاتی چون عصر تراکنش و کارنگ و رمزارز را در کارنامه خود دارد از محصول تازهای در حوزه بیمه رونمایی کرد. نشریه تازه راهکار با نام «بیمه دیجیتال» به صورت دوهفته نامه و در قالب ۸ صفحه با هدف بررسی رویکردهای مختلف صنعت بیمه و فناوریهای مرتبط با آن در روز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ منتشر شد.
بررسی موضوع سوئیچ بیمه به عنوان یکی از مهم ترین چالش های روز صنعت بیمه از موضوعات مهم اولین شماره از نشریه بیمه دیجیتال است. شماری از فعالان اکوسیستم نوآوری بیمه به دعوت بیمه دیجیتال در میزگردی به همراهی قاسم نعمتی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات بیمه مرکزی به بیان چالشها و بررسی راهکارهای پیش رو در رابطه با پروژه آمیتیس پرداختند.
علاوه بر این در شماره نخست بیمه دیجیتال یونس مظلومی مدیر عامل بیمه تعاون از راه متفاوتی که این شرکت طی چند سال گذشته طی کرده گفته است و از آینده ای که برای فعالیت استارتاپهای بیمهای و روند تحول دیجیتال در صنعت بیمه کشور متصور است.
بررسی لزوم ورود صنایع سنتی مانند صنعت بیمه به اکوسیستم استارتاپی و نقش دولتها در حمایت از روند ورود فناوری به صنایع مختلف از گزارشهایی است که در نخستین شماره بیمه دیجیتال به آن پرداخته شده است
بیمه دیجیتال سعی دارد با هدف گسترش فرهنگ نوآوری در اکوسیستم صنعت بیمه از طریق تولید محتوای تخصصی پلی ارتباطی میان کهنهکاران صنعت بیمه و فعالان تازهپای این عرصه باشد. معرفی و نمایش چهرهای واضح و شفاف از صنعت بیمه کشور و ایجاد بسترهای متنوع همکاری در اکوسیستم بیمه ایران و جهان از مهمترین اهدافی است که رسانه بیمه دیجیتال دنبال میکند.
دیدگاهتان را بنویسید